Terengganu - part1 ~ Mysura's Diary

06 December 2010

Terengganu - part1



Assalamualaikum..
Hehehe..sihat? Alhamdulillah..empat hari pergi terengganu ni byk benda jugak lah sy belajar...dan banyak jugak gambar yang saya tangkap..  :D lebih kurang 500+ gambar...Tapi saya just letak beberapa gambar je.. Ok, Percutian saya ke Terengganu ni ada 5 part...hari ni (part 1), saya akan menceritakan tentang tempat penginapan sahaja...keluarga saya (saya,adik n ayah) menginap kat Holiday Villa Cherating..tempat tu mmg sangat2 cantik...dekat ngan pantai...best2! :D hehehe...check it out.. (^^)

pintu masuk..
pintu bilik :D...
villa...
haha...sajer :P...
tuala dlm tandas :P...
tengok org mandi kolam :)...
Ok..itu sahaja..part kedua nanti, sy akan ceritakan tentang aktiviti untuk hari pertama disana :)... hurmm... sekarang ni angin Monsun...so korg lebih baik jgn mandi kat laut...sbb ada kes kat hotel legend (bersebelahan ngan holiday villa cherating), seorg pemuda lelaki india berumur dlm lingkungan 20+ mati lemas...errmm.. tak tau nak cakap apa...


Fight-oh OH! (^_^)