Cara nak buat koding banner untuk blog ~ Mysura's Diary

17 January 2010

Cara nak buat koding banner untuk blog

Assalamualikum semua,
hari ni saya nak ajar macam mana nak buat koding untuk banner.
Saya buat tutorial hari ni sebab ada yang tanya saya.
Buat yang sudah tau,sila tunjuk ajar dan buat yang belum tahu, sila beri perhatian.
Harap anda faham =)



sila ikuti gambar2 dibawah ni. terima kasih. sila klik gambar kalau kurang jelas.












Semoga berjaya. kalau ada yang tak faham, sila tinggalkan komen anda. saya akan balas secepat yang mungkin. Terima kasih.

7 comments:

Nice n3..sunggug bermaklumat..

terima kasih kamikaze....
ada masa datang lagi..
thanks...

sama2 cikgu..
saya suka ajar org..
eheheh =)

bagus3.. mmbantu org byk pahalanya.. hehe

eheheh..tau takper...
thanks sara.. =)

tima kasih saudari...inilah panduan yang dicari oleh blogger baru macam aku...