Banner Gengblogger.com ~ Mysura's Diary

09 January 2010

Banner Gengblogger.com

Hari ni saya baru nak buat uhuk2....
Agaknya sudah terlambat tapi saya tetap nak join....
contest ni dibuat oleh GengBlogger ....
tapi saya buat Banner je, Favicon saya tak buat sebab takder Photoshop (nak pro je...)

Ini adalan Banner yang saya dah buat :

Photobucket

Background : transparent
Type : GIF image
Dimension : 240 x 116
Size : 157.4 KB

Harap korang Undi lah saya yer.... =)
itu ajer....

10 comments:

yah.. saya undi awk.. smoga berjaya..
tapi.. mcm mana yah nak mengundi??

thanks...entahlah, belum pasti lagi....

gud luck.. hehe..

p/s: nape template ni cam pelik sgt ek..

thanks ezany...
pelik..?? pelik tu kan bagus...mean that 'Lain daripada yang lain' wakaka.... =)

Saya suka template ni..heheh

thanks Nowwa..
syg kamu..wakakak:)

huhu...mcm mana nak menang,,,
org yg menang je asyik menang... :(